Podpisz ugodę elektronicznie i zapłać online bez wychodzenia z domu! Zobacz szczegóły

Regulamin Platformy

1. Postanowienia wstępne 

  1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) jest Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  2. Regulamin określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem Platformy Online (dalej również jako: Serwis) działającego pod adresem: https://odzyskajprzyszlosc.pl.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania w Serwisie.
  4. Właścicielem i Administratorem Serwisu jest Asseta S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48G, 54-202 Wrocław, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000527526, NIP: 7772812084, REGON 634641455.
  5. Korzystanie z Serwisu w jakikolwiek sposób jest równoznaczne z zapoznaniem się Użytkownika z Regulaminem oraz akceptacją jego treść. W przypadku nieakceptowania postanowień Regulaminu zachęcamy do kontaktu poprzez tradycyjne formy komunikacji.
  6. Prawa i obowiązki Użytkowników Serwisu oraz Spółki są kształtowane wyłącznie przez treści niniejszego Regulaminu oraz przepisy powszechnie obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Niniejszy Regulamin nie wyłącza praw Użytkowników Serwisu, których nie można wyłączyć za pomocą postanowień umownych w świetle przepisów państwa, w którym Użytkownik ma miejsce zwykłego pobytu, i w którym dostępny jest Serwis.
  7. W przypadku konfliktu pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu a obowiązującymi przepisami prawa, nadrzędność mają te przepisy.
    1. Serwis udostępnia Użytkownikom szereg funkcjonalności, jednak ich liczba może się zmieniać a Spółka nie gwarantuje nieprzerwanej dostępności konkretnej funkcjonalności. Na dzień publikacji niniejszego Regulaminu, Serwis pozwala na:a)       Kontakt za pomocą formularza kontaktowego;
    2. Kontakt za pomocą usługi „Czat”;
    3. Pobieranie materiałów i publikacji;
    4. Dostęp do Platformy Online.

2. Definicje

O ile z treści Regulaminu nie wynika nic innego, poniższe pojęcia mają następujące znaczenie:  

  1. Administrator danych osobowych – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  2. Podmiot przetwarzający – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu Administratora danych osobowych, tym samym wykonując jego polecenia i działając w zakresie udzielonego umocowania.
  3. Dane osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
  4. Hasło – ustalany indywidualnie przez Użytkownika ciąg znaków służący do logowania w Serwisie, który musi zawierać co najmniej 12 znaków, w tym przynajmniej jedną cyfrę, jedną małą literę, jedną wielką literę oraz jeden znak specjalny.
  5. Konto – unikalne konto przypisane Użytkownikowi, założone przez Usługodawcę po zakończeniu procesu rejestracji przeprowadzonego przez Użytkownika w Serwisie oraz aktywacji. Konto może zostać usunięte przez Administratora Serwisu na podstawie pkt. 8 ppkt. 16 Regulaminu.
  6. Login – adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji konta w Serwisie.
  7. Identyfikator klienta – unikalny numer przypisany do sprawy, którą Użytkownik posiada, udostępniany przez Usługodawcę zarówno drogą pocztową, jak i elektroniczną. Numer ten można również uzyskać, kontaktując się telefonicznie pod numerem +48 22 4444 77 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora).
  8. Dłużnik/Osoba zadłużona – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, odpowiedzialna za spełnienie określonego świadczenia, wynikającego z tytułu zawartej umowy, innej czynności prawnej lub innego zdarzenia prawnego, której zadłużenie jest obsługiwane przez Spółkę.
  9. Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu na podstawie Regulaminu.
  10. Wierzyciel – osoba fizyczna lub prawna, wobec której Dłużnik będący jednocześnie Użytkownikiem Serwisu posiada zadłużenie obsługiwane przez Spółkę.
  11. Doradca Klienta – pracownik Spółki lub osoba współpracująca ze Spółką, która jest odpowiedzialna za kontakt z Użytkownikiem korzystającym z Usługi Czat.
  12. Operator Płatności – podmiot będący dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. nr 199 poz. 1175 ze zm.).
  13. Asseta/ Spółka/Administrator Serwisu/Usługodawca – Asseta S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48G, 54-202 Wrocław, KRS: 0000527526 , REGON: 634641455, NIP: 7772812084.
  14. Regulamin – niniejszy dokument , określający w szczególności prawa i obowiązki Użytkownika, prawa i obowiązki Asseta S.A oraz zasady i warunki korzystania z udostępnionych w Serwisie Usług.
  15. RODO -Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  16. Serwis – serwis internetowy należący do Spółki, na który składa się zawartość udostępniona przez stronę WWW Użytkownikom, umożliwiająca korzystanie z Usług.
  17. Ugoda – porozumienie dotyczące warunków spłaty zobowiązania finansowego, zawarte pomiędzy Użytkownikiem a Wierzycielem, z wykorzystaniem Systemu i przy udziale Usługodawcy jako pośrednika.
  18. Usługa Czat – określona w Regulaminie, świadczona w Serwisie przez Spółkę dla Użytkownika bezpłatna usługa polegająca na udostępnieniu Użytkownikowi możliwości prowadzenia w czasie rzeczywistym, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 w trybie tekstowym, komunikacji z Doradcą Klienta w sprawie zadłużenia, obsługiwanego przez Asseta S.A. Administrator Serwisu ma prawo w każdym momencie zmienić godziny pracy Doradców Klienta i tym samym wykonywania Usług.
  19. Usługa formularza kontaktowego – dostępny w Serwisie formularz umożliwiający przesyłanie przez Użytkownika do Spółki wszelkich wniosków, zapytań lub innych zgłoszeń.
  20. Usługi – oznaczają usługi świadczone drogą elektroniczną przez Spółkę za pośrednictwem Serwisu.
  21. Platforma Online/Platforma – portal internetowy, dostępny pod adresem https://odzyskajprzyszlosc.pl, pozwalający zweryfikowanym Dłużnikom na przegląd stanu zadłużenia, dokonywanie płatności, zawieranie ugód, podgląd danych osobowych i ich aktualizację oraz kontakt z Usługodawcą.
  22. Użytkownik zweryfikowany – zarejestrowany na Platformie Użytkownik, który przeszedł proces weryfikacji umożliwiający mu dostęp do informacji o jego zobowiązaniach wobec Wierzyciela.

3. Warunki techniczne korzystania z Serwisu

  1. Spółka dokłada starań, aby korzystanie z Serwisu było możliwe dla Użytkowników różnych platform sprzętowych, systemowych i aplikacyjnych, jednakże nie może zagwarantować i odpowiadać za dostępność Serwisu lub jego Usług przy wykorzystaniu dostępnych kombinacji sprzętu, sytemu i aplikacji.
  2. Spółka udostępnia Serwis w sieci WWW, jednak nie gwarantuje urządzeń i środków dostępu do Serwisu, w szczególności Spółka nie jest dostawcą Internetu, platform sprzętowych, systemowych i aplikacyjnych niezbędnych do korzystania z Serwisu i Usług.
  3. Do korzystania z usług Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do zasobów Internetu oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.
  4. Spółka zaleca stosowanie poniższych przeglądarek internetowych w najnowszych wersjach:
    1. Microsoft Edge;
    2. Opera;
    3. Google Chrome;
    4. Mozilla Firefox;
    5. Safari
  5. Korzystanie z Serwisu lub Usług może wymagać akceptacji obsługi appletów JavaScript, ActiveX i plików cookie niezbędnych do prawidłowego wyświetlania zawartości Serwisu. Spółka udostępnia informacje o plikach cookie w banerze zgody na pliki cookie w lewym dolnym rogu Serwisu.6. W trakcie korzystania z Serwisu zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, sprzecznym z dobrymi obyczajami lub obraźliwymi albo powodującymi zakłócenia w pracy lub nadmierne obciążeniem systemów teleinformatycznych Usługodawcy.
  6. Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub destabilizować działanie Serwisu. W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę, że Użytkownik dopuszcza się takich działań, Usługodawca niezwłocznie zablokuje dostęp takiego Użytkownika do Serwisu.

4. Rejestracja w Platformie Online 

  1. Dostęp do Platformy przysługuje wyłącznie Użytkownikom, którzy założą konto poprzez proces rejestracji. Rejestracja ta jest całkowicie dobrowolna i nie wiąże się z żadnymi opłatami.
  2. Przystępując do rejestracji, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego warunki oraz że wszystkie informacje przekazane podczas rejestracji są prawdziwe.
  3. Utworzenie Konta w Platformie następuje poprzez wykonanie przez Użytkownika kolejnych czynności w systemie, zgodnie z poniższym scenariuszem:
    1. Proces rejestracji rozpoczyna się od wyboru opcji „Rejestracja”, dostępnej w oknie logowania i rejestracji na stronie internetowej Platformy. Kliknięcie przycisku przekierowuje Użytkownika do dedykowanego formularza rejestracyjnego.
    2. W formularzu rejestracyjnym należy uzupełnić wymagane dane, w szczególności: adres e-mail, hasło, powtórzenie hasła. Po wprowadzeniu danych i zatwierdzeniu ich poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się”, system wyświetli komunikat potwierdzający poprawne wypełnienie formularza i oczekiwanie na link aktywacyjny.
    3. W kolejnym kroku Użytkownik powinien sprawdzić skrzynkę odbiorczą podanego adresu e-mail, na którą przesyłany jest link aktywacyjny. Kliknięcie w link powoduje automatyczne przekierowanie na stronę logowania oraz aktywację konta.
    4. Pierwsze logowanie odbywa się przy użyciu ustanowionego wcześniej adresu e-mail jako loginu oraz utworzonego hasła.
    5. Konto zostaje aktywowane po przejściu wszystkich powyższych kroków, co umożliwia Użytkownikowi korzystanie z funkcjonalności dostępnych w Platformie Online.
    6. W przypadku problemów z rejestracją, braku wiadomości aktywacyjnej lub innych trudności technicznych, zaleca się kontakt pod adresem e-mail: serwis@asseta.pl
  4. Zarejestrowany Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zakończyć z korzystania z Systemu. W tym celu należy przekazać Usługodawcy stosowną informację, korzystając z jednej z metod kontaktu wskazanych w danych kontaktowych w Serwisie. Za chwilę rezygnacji uznaje się moment, w którym informacja ta zostanie doręczona Usługodawcy.

 

5.Zakres usług dostępnych dla Użytkowników zweryfikowanych

  1. Użytkownik, który założył Konto w Systemie i pomyślnie przeszedł proces logowania i weryfikacji, uzyskuje dostęp do szeregu usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy. W szczególności ma on możliwość:
    1. przeglądania przypisanych do jego Konta spraw zadłużenia wraz z informacją o ich aktualnym statusie, sumą zadłużenia, terminami płatności oraz historią spłat.
    2. przeglądania szczegółów każdej sprawy, takich jak: data zakupu wierzytelności, kwota zadłużenia, wysokość rat, termin najbliższej płatności, historia płatności, a także podgląd harmonogramu spłat oraz pozostałej do uregulowania kwoty.
    3. wnioskowania o zawarcie ugody z wykorzystaniem kalkulatora dostępnego w Serwisie, pozwalającego na dobór dogodnych warunków spłaty (np. wysokość rat, termin pierwszej płatności).
    4. przeglądania szczegółów zawartej ugody, w tym dat spłat, aktualnego salda, harmonogramu oraz możliwości jednorazowej spłaty wszystkich rat lub wybranych z nich.
    5. realizacji płatności online, z poziomu Konta lub sprawy, z wykorzystaniem zewnętrznego operatora płatności. Użytkownik może wybrać konkretną ratę lub całą kwotę do spłaty. Usługa realizowana jest przy współpracy z serwisem Autopay.
    6. uzupełniania i aktualizacji danych kontaktowych, w tym danych adresowych, numerów telefonu oraz adresów e-mail. Dane te można modyfikować bezpośrednio z poziomu Konta.
    7. zmiany danych logowania poprzez ustanowienie nowego hasła w zakładce zmień hasło. W przypadku utraty dostępu do Konta, możliwe jest skorzystanie z opcji przypomnienia hasła i jego zresetowania poprzez link aktywacyjny przesyłany na adres e-mail.
    8. kontaktowania się z przedstawicielami Usługodawcy poprzez zintegrowany formularz kontaktowy lub szybki kontakt z doradcą za pośrednictwem czatu, możliwość złożenia wniosku lub przesłania zapytania za pomocą formularza kontaktowego.
    9. po całkowitym uregulowaniu zadłużenia przypisanego do danej sprawy, Użytkownik ma możliwość pobrania certyfikatu spłaty bezpośrednio z poziomu Konta.
    10. korzystania z dodatkowych funkcji, które mogą zostać wprowadzone przez Usługodawcę w celu zwiększenia funkcjonalności Platformy, poprawy komfortu obsługi oraz zapewnienia wygodnego dostępu do informacji o zobowiązaniach.

6. Płatności

  1. System umożliwia realizację płatności przy wykorzystaniu następujących metod:
    1. szybkie przelewy online,
    2. system płatności mobilnych BLIK.
  2. Podmiotem odpowiedzialnym za realizację płatności elektronicznych w Systemie jest:
    a) Autopay S.A. – warunki korzystania z usług płatniczych świadczonych przez Autopay S.A. zostały szczegółowo opisane w regulaminie, który jest dostępny dla Użytkownika przed przystąpieniem do transakcji. Regulamin ten można znaleźć pod adresem: https://pomoc.autopay.pl/storage/pdf/regulamin-serwisu-autopay.pdf.

7. Reklamacje i postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku niezgodnego z zamierzeniem lub deklaracją Spółki, działania Serwisu lub Usługi, Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja Serwisu lub jego Usług powinna pozwalać na identyfikację Użytkownika lub jego urządzenia końcowego, z którego Użytkownik korzystał z Serwisu lub Usług i zawierać co najmniej:
    1. Imię i nazwisko Użytkownika;
    2. Numer sprawy Użytkownika będącego Dłużnikiem;
    3. Temat i przedmiot reklamacji;
    4. Okoliczności powstania roszczenia reklamacyjnego;
    5. Podpis Użytkownika w przypadku wniesienia reklamacji drogą pisemną;
    6. Oświadczenie Użytkownika, w przypadku chęci otrzymania odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną ze wskazaniem adresu e-mail, na który ma być udzielona odpowiedź oraz oświadczeniem o byciu właścicielem przedmiotowego adresu e-mail;
  3. Reklamacje nie spełniające wskazanych wymagań formalnych pozostaną bez odpowiedzi. 
  4. Spółka może zaniechać odpowiedzi na reklamację także w przypadku, w którym:
    1. Odpowiedź na reklamację znajduje się Regulaminie lub regulaminach Usług (o ile istnieją);
    2. Odpowiedź na reklamację znajduje się w materiałach udostępnionych za pomocą Serwisu lub Usługi;
    3. Reklamacja wniesiona jest przez osobę trzecią nie legitymującą się stosownym umocowaniem do reprezentowania Użytkownika;
    4. Reklamacja nosi znamiona uporczywej komunikacji do Spółki i nie służy rozwiązaniu problemu działania Serwisu lub Usługi;
    5. Reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionych uprzednio w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie reklamacyjne danego Użytkownika. 
  5. Reklamacje Użytkowników będących Dłużnikami lub pełnomocnikami, opiekunami prawnymi lub przedstawicielami ustawowymi Dłużnika można zgłaszać: telefonicznie: +48 71 771 02 12 (koszt wg stawki operatora), elektronicznie: reklamacje@asseta.pl bądź listownie: Asseta S.A., Debtors Service, Al. Jana Pawła II 19, Warszawa 00-854. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wynosi do 30kalendarzowych od daty jej wpłynięcia.
  6. Reklamacje pozostałych Użytkowników można zgłaszać elektronicznie pod ogólnym adresem e-mail Spółki: kontakt@asseta.pl bądź listownie: Asseta S.A., Al. Jana Pawła II 19, Warszawa 00-854
  7. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wynosi do 30 dni kalendarzowych od daty jej wpłynięcia do Spółki.

8. Zasady i obowiązki Użytkownika w związku z korzystaniem z Platformy

  1. Korzystanie z Serwisu i poszczególnych Usług oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz zgodę na przetwarzania przez Asseta S.A. ujawnionych przez Użytkownika danych osobowych.
  2. Użytkownik potwierdza, że dane, które podaje w trakcie rozmowy są zgodne z prawdą.
  3. Użytkownik ma obowiązek dochować należytej staranności w celu zabezpieczenia danych umożliwiających logowanie do Platformy, tak aby nie zostały one przechwycone przez osoby nieuprawnione. W szczególności nie powinien udostępniać tych informacji innym osobom. W przypadku naruszenia tego obowiązku, pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki ponosi Użytkownik.
  4. Korzystanie z poszczególnych Usług rozpoczyna się wraz z zainicjowaniem Usługi w Serwisie poprzez wywołanie określonej funkcjonalności.
  5. Usługi Serwisu przede wszystkim dedykowane są dla Użytkowników będących Dłużnikami lub pełnomocnikami, opiekunami prawnymi lub przedstawicielami ustawowymi Osoby zadłużonej. 
  6. Podstawowym celem Usług jest udostępnienie zweryfikowanemu i uprawnionemu Użytkownikowi, informacji dotyczących obsługiwanego przez Spółkę zadłużenia, w tym m.in. umożliwienie dokonania aktualizacji danych osobowych, sprawdzenie stanu zadłużenia, wnioskowania o ugodę oraz udzielenie odpowiedzi na pytania Użytkowników. 
  7. Usługi Serwisu będące kanałem wymiany informacji podlegających ochronie (tajemnica zawodowa, tajemnica danych osobowych, itp.) pomiędzy Spółką a Użytkownikiem wymagają weryfikacji tożsamości Użytkownika.
  8. W celach weryfikacji i przed zarejestrowaniem się w niektórych Usługach, Użytkownik może zostać poproszony o potwierdzenie tożsamości w oparciu o podanie imienia i nazwiska oraz poniższych danych: 
    1. całego lub części numeru PESEL/NIP/REGON; 
    2. adresu;
    3. aktualnego numeru telefonu lub adresu e-mail;
  9. Jeżeli dane będą niewystarczające do odnalezienia sprawy lub jedna z powyższych danych będzie odbiegała od informacji posiadanych przez Spółkę, Użytkownik zostanie poproszony o dodatkowe dane takie jak:
    1. datę urodzenia;
    2. numer sprawy z pisma otrzymanego od Spółki;
    3. numer i serię dowodu osobistego
    4. Numer Klienta.
  10. Użytkownik Usług, do których wymagane jest logowanie, zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy swojego loginu i hasła. Wszelkie operacje wykonywane na koncie Użytkownika po podaniu prawidłowego loginu i hasła, są przypisywane Użytkownikowi. 
  11. Spółka nie gwarantuje odpowiedzi na wnioski kierowane przez Użytkownika za pomocą Usług w czasie rzeczywistym. 
  12. Spółka zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępności lub trwałego wyłączenia Usługi lub części Serwisu, a także na bieżące wprowadzanie zmian w treściach publikowanych w Serwisie, w tym także aktualizacji niniejszego Regulaminu lub regulaminów poszczególnych Usług, jeżeli istnieje wymaganie sporządzenia takiego regulaminu dla Usługi.
  13. Użytkownik jest zobowiązany do stosowania postanowień niniejszego Regulaminu, a Spółka zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępności części lub całości Serwisu lub Usług dla Użytkownika nie respektującego jego postanowień.
  14. W przypadku gdy zachowanie Użytkownika wykracza poza ogólnie przyjęte normy społeczne, nosi znamiona wykroczenia lub przestępstwa, charakter rozmowy nie ma związku lub wykroczy poza cele wskazane w Regulaminie Doradca Klienta ma prawo przerwać prowadzoną rozmowę a także ograniczenia dostępności części lub całości Serwisu lub Usług dla Użytkownika. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Użytkowników.  
  15. Administrator Serwisu oraz Wierzyciel nie mają intencji przetwarzać danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 i 10 RODO. Użytkownik jest zobowiązany do powstrzymania się od ujawniania danych szczególnej kategorii podczas korzystania z Usług. W przypadku, gdy Użytkownik podczas rozmowy z Doradcą dobrowolnie poda dane szczególnej kategorii czyni to poprzez swoje wyraźne działanie na własną odpowiedzialność i z własnej inicjatywy.
  16. Zakazuje się rozpowszechniania treści pozyskanych w trakcie korzystania z Usług i Serwisu bez zgody Administratora Serwisu.
  17. Administrator Serwisu ma możliwość usunięcia lub zablokowania z możliwości korzystania z Konta Użytkownikowi w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu a także w przypadku gdy Użytkownik posługuje się danymi osobowymi osoby trzeciej i zachodzi podejrzenie, że dane narażone są na niebezpieczeństwo, czyli mogło dojść do ujawnienia osobie trzeciej, która zarejestrowała się na Konto lub uzyskała dostęp do Konta Użytkownika.

9. Prawa autorskie i zabezpieczenie własności intelektualnej

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Serwisu w szczególności do treści, publikacji, dokumentów i wzorów dokumentów, raportów, znaków graficznych i towarowych umieszczonych w Serwisie lub Usługach przysługują wyłącznie Spółce lub jej partnerom współpracujących, na użycie których Spółka posiada odpowiednie umocowanie.
  2. Pobieranie udostępnionych przez Spółkę w Serwisie wzorów dokumentów jest dozwolone w ramach zwyczajnego korzystania z Serwisu w celach zgodnych z Regulaminem oraz przypadków prawem dozwolonego użytku. 
  3. Niedozwolone jest jakiekolwiek wykorzystanie utworów, o których mowa w ppkt. 1 powyżej, w celach komercyjnych w dowolnej formie lub tworzenie z nich kopii, reprodukcji, kompilacji, cytatów, wykorzystanie w części lub całości, bez uprzedniej zgody Spółki lub jej partnerów współpracujących wyrażonej na piśmie. Powyższe ograniczenie nie dotyczy przypadków automatycznego zapisywania części Serwisu lub Usługi na urządzeniu końcowym Użytkownika w tzw. pamięci cache przeglądarki. 

10. Ochrona Danych Osobowych

  1. Serwis lub Usługi mogą służyć do gromadzenia lub przesyłania danych osobowych Użytkowników Serwisu.
  2. Spółka przy przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników Serwisu lub Usług występuje w charakterze Administratora lub Podmiotu przetwarzającego.
  3. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest:
    1. w zakresie związanym z korzystaniem z Serwisu – Administrator Serwisu,
    2. w zakresie związanym z dochodzeniem zobowiązań względem Użytkowników zweryfikowanych Wierzyciel.

Szczegóły dotyczące występowania przez Spółkę w charakterze Administratora danych lub Podmiotu przetwarzającego w imieniu Wierzyciela, a także zakresy, cele i podstawy prawne przetwarzania znajdują się w Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej na stronie https://asseta.pl/polityka-prywatnosci/

  1. Dane osobowe przetwarzane są w systemie informatycznym Administratora Serwisu w celu umożliwienia kontaktu w sprawie dochodzenia wierzytelności, tj. w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w związku z dobrowolnym działaniem Użytkownika poprzez zainicjowanie komunikacji za pomocą Usługi akceptując warunki świadczenia usług.
  2. Dane osobowe przekazane w trakcie prowadzonej komunikacji będą udostępnione Administratorowi danych osobowych, którego dotyczyć będzie komunikacja i w imieniu, którego prowadzona jest komunikacja przez Doradców Klienta. 
  3. Dane osobowe Użytkowników Serwisu lub Usług mogą być udostępnione podmiotom zobowiązanym lub uprawnionym do sprawowania nadzoru nad działalnością Spółki lub podmiotu będącego Administratorem danych osobowych oraz innym podmiotom uprawnionym lub zobowiązanym do wejścia w ich posiadanie na podstawie powszechnie obowiązującego prawa lub które w sposób wystarczający i nie budzący zastrzeżeń umotywują konieczność wejścia w posiadanie danych osobowych, np.: w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionego celu, który nie stoi w sprzeczności z prawami i wolnościami Użytkownika.
  4. Spółka informuje, że dane osobowe mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora lub współpracującym z Podmiotem przetwarzającym, m.in. zajmującymi się świadczeniem usług archiwizowania i niszczenia dokumentów, dostarczaniem usług IT.
  5. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednakże niezbędne do funkcjonowania całości lub części Serwisu lub Usługi. 

11.Zmiany Regulaminu

  1. Spółka zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu w każdym czasie z ważnych przyczyn, za które uważa się m.in.:
    1. wprowadzenie nowych oraz zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie kontaktowania się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskutek których zachodzi potrzeba uwzględnienia tych zmian i dostosowania Regulaminu; 
    2. zmiany zakresu oferowanych Usług lub ich funkcjonalności;
    3. wydane orzeczenia sądów, decyzje, rekomendacje właściwych organów lub instytucji nadzorczych, wskutek których zachodzi potrzeba ich uwzględnienia i dostosowania Regulaminu; 
  2. Administrator Serwisu publikuje zmiany Regulaminu na stronach Serwisu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W przypadku braku zgody na zmianę Regulaminu Użytkownik może zrezygnować z korzystania z Usług przed dniem wejścia w życie zmian.
  3. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na aktywność Użytkownika przed wejściem w życie takich zmian.

12.Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie na stronach internetowych Serwisu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego utrwalenie poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Serwisu. 
  2. W przypadku stwierdzenia, że któryś zapis niniejszego Regulaminu pozostaje sprzeczny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa lub zostanie uznany za postanowienie niedozwolone, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
  3. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.
  4. Wszelkie spory wynikające z funkcjonowania Serwisu oraz świadczenie usług w ramach Serwisu będą poddane rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.

13.Obowiązywanie Regulaminu  

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2025 r.
Chat
z doradcą

LiveChat

Zgoda jest wymagana.
Zapoznałem się z treścią regulaminu asseta.pl/regulamin-serwisu i akceptuję jego warunki